Mejdi Sulejmani, virtuoz gitare, predstavlja novu kompoziciju „Epitaf“
Mejdi Sulejmani, jedan od najistaknutijih gitarista u regionu, donosi novu kompoziciju pod nazivom “Epitaf”
Ovaj višestruko talentovani muzičar, poznat po svojim autorskim djelima i saradnji sa brojnim vrhunskim muzičarima, još jednom nas oduševljava svojim jedinstvenim stilom i sposobnošću da spoji različite muzičke svjetove.
Etno motivi
U kompoziciji “Epitaf”, koja je stvarana kroz period od dvije godine, Mejdi se poigrao etno motivima, stvarajući mističnu atmosferu ispunjenu simbolikom koja povezuje tri velike religije, baš kao i raznolike kulture koje čine našu zemlju.
– Kompozicija je nastala u rasponu od dvije godine. Početni riff/tema je dugo bila samo ideja na računaru. I nisam znao šta s nje da radim. Međutim došao sam do rješenja da eksperimentisanjem inkorporiram etno motive.
Nakon toga, kompozicija je poprimila jako čudan štih. Otišla je u mistiku, što mi se jako svidjelo – istakao je Sulejmani.
Kompozicija odiše mistikom, sjajnim aranžmanom, dobro ukomponovanim instrumentima i fenomenalnim spotom.
– U kompoziciju su inkorporirane sve tri velike religije kroz horove koje veže jedna melodija i jedan motiv. Korišteni su instrumenti karakteristični koliko za istok toliko i zapad.
Upravo mi ova numera miriše na našu zemlju, koja je u srcu Evrope i na vjetrometini naroda. Svi ovi narodi su dali svoj doprinos u kulturi i običajima koje beskrajno cijenim. A sve to veže stećak koji je simbol ove naše Zemlje u obliku srca.
Numera nosi naziv ‘’Epitaf’’, a epitaf je gravura, natpis, na spomeniku”dodao je Mejdi.
Mistična atmosfera
Uz Mejdija Sulejmanija, na ovom projektu sarađuju vrhunski muzičari: Dinko Kulenović na bas gitari, Bojan Crnogorac na bubnjevima, te Haris Kartal na sintisajzeru, dok se za dodatne sintove i programiranje pobrinuo sam Mejdi.
Spot za ovu kompoziciju, snimljen u impresivnom ambijentu nekropole stećaka kod Umoljana, donosi tamnu, mističnu atmosferu, koja savršeno dočarava emociju same kompozicije.
Za vizuelni doživljaj ovog djela zaslužan je Alen Hadžić, koji potpisuje režiju, montažu, postprodukciju i specijalne efekte, dok je fotografiju zabilježila Saira Čandić.